Trött, tröttare och tröttast...

Hej igen, det var ett par dagar sedan. Är sjukt trött. Orkar ingenting, undrar om jag håller på att bli sjuk? Jobbade fredag kväll och lördag morgon. Tio timmar i en bil är ganska mycket när man inte är van (har inte jobbat med kontroller sedan i mitten av Juni). För de som inte vet så jobbar jag extra åt kriminalvården, går och kontrollerar de som sitter dömda med elektronisk kontroll i hemmet (fotboja), ett ganska roligt och omväxlande jobb. Idag är det söndag och för de allra flesta en vilodag. Inte för mig idag inte, jag pluggar, måste åka och köpa present samt gå på födelsedagskalas (om de nu kallas för det när subjektet fyller 19). Hörs lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0